0593 222123 erik@de-noormannen.nl
Selecteer een pagina

01

Drenthe College - Concept & Campagneontwikkeling

We bedachten een campagneconcept voor het project DC Vitaal van het Drenthe College. Door corona zitten docenten en studenten thuis en zijn inactief. Ons doel was om de verbinding tot stand te brengen en aanzetten tot bewegen in de buitenlucht.

02

De Woningwijzers - Logo, huisstijl en communicatieconcept

Aanpakkers met oog voor detail. Samen met Anke en Jos doorliepen wij het Brand Design Proces, na diverse sessies hadden wij de Merkwijzer helder voor ogen. Vervolgens ontwikkelden wij een logo, huisstijl en een krachtig communicatieconcept.

03

Katoele Subsidie Experts - Logo & Conceptontwikkeling

Op een moderne, persoonlijke en begrijpelijke manier, kennis, informatie en mogelijkheden delen. Om zo naamsbekendheid en subsidiebewustzijn te creëren. Bekijk hoe wij dit hebben uitgewerkt.

04

Gemeente Midden-Drenthe - Logo, huisstijl en communicatieconcept

Nadat wij een introductiecampagne bedachten voor het woonplan “Beilen Oost”. Kregen wij de opdracht hiervoor een logo, huisstijl en een krachtig communicatieconcept te ontwikkelen.

05

STK Drenthe - Logo & Conceptontwikkeling

Ga voor flexibele arbeid, mét een goede ziektekostenregeling. Ga voor flexibele arbeid, met de zekerheid van een vast loon. Ga voor zekerheid, zonder eigen kennis van wet- en regelgeving. Ga voor TOPCONDITIES!

06

Stichting Marketing & Promotie Midden-Drenthe - Vormgeving en opmaak diverse middelen

Voor de Stichting Marketing & Promotie ontwierpen wij het jaarlijkse Magazine, kalenders, posters, routefolders etc. etc.

07

Puur Pannenkoek - Positionering, Logo & Conceptontwikkeling

Puur Pannenkoek wil met een innovatief concept toonaangevend worden in vernieuwing van de markt voor bakmixen en bak middelen. Wij ontwikkelden een logo, huisstijl en een strategie om de wereld van Professor Pannenkoek te presenteren.

08

8 Drentse Woningcorporaties - Positionering, Logo, Huisstijl en introductiecampagne

Een nieuw merk bouwen vanuit 8 verschillende organisatie. Dat is best een uitdaging. Daarom begonnen wij met invullen van de Merkwijzer, wat is de merkvisie, de missie en wat zijn de kernwaarden?

09

Provincie Drenthe - Conceptontwikkeling

Een stevig communicatieconcept met veel kracht, dat wordt gewaardeerd door alle partijen. Het resultaat van de campagne is dat de doelstellingen van de Provincie behaald zijn.

10

WIJZR - Logo, huisstijl en communicatieconcept

Voor Drenthe College, OPPstap Zorg en Welzijn en ROC Midden Nederland bedachten wij een naam voor een nieuw landelijk opleidingsconcept. Ook ontwikkelden wij hierbij een passend logo en een communicatieconcept.

LATEN WE BEGINNEN…
MET HALLO!

Wil jij wel eens zien hoe die Noormannen er tegenwoordig uitzien? Vul dan ons contactformulier in en wij nemen contact met je op!

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten